I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Wednesday, January 26, 2011

♥ ♥ ♥ Terima kasih B :') ♥ ♥ ♥



Happy jer ngan myJantOng semalam tp terselit gak sedih tu cz bile tanye dea buat ape.. dea jawab tgk cter HANI kat tb3 tu..kalO bleyh aku xnak dea tgk cter tu..xnak wat dea sedeyh... tp bgus gak dea blh blaja dr cter tu ttg pengOrbanan n kasih syg seorang kekasih n kuatkan semangat seperti watak dalam cter tu.. seperti Dr.Najihah selalu ade dcc Arwah abang Irfan..n selalu memberi semangat kepada tunangnya sepanjang arwah masih hidup.. :'( n begitulah Aku ngan myJantOng.. aku berjanji utk seumur hidupku hanya CINTAI dea sahaja..sudah tersemai indah dalam aty ini... n semalam jugak dea tujukan lagu Ost cter HANI nie kat aku..kOrang dengar la ye backgrOund music blOg aku neyh.. hayati btOl2.. 



Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK