I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Monday, January 3, 2011

He's back... came intO mylife.. :')

dea kembali!! terima kasih Ya Allah... terima kasih kerana telah kembalikan dea padaku... hidup aku terlalu sunyi tanpa dea.. aku rindOokan dirinya... aku janji aku akan membahagiakan idupnya..even dea saket,aku akan terus memberikan dea semangat utk dea terus bertahan hidup... Ya Allah aku mohon berikanlah aku kesempatan untuk menjaganya. berikan kesempatan pada kami untuk saling menjaga dan Ya Allah jika ade kesempatan untuk dea sembuh,Kau sembuhkanlah dea Ya Allah.. sesungguhnya aku terlalu mencintai dirinya... Ya Allah,Kau panjangkanlah umurnya untuk tahun ini Ya Allah.. hanya kepadamu aku memohon sesungguhnya Engkau mengetahui segala yang tersirat dan yang tersurat... AMIN


Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK