I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Sunday, January 2, 2011

new year 2011??

Happy New Year tO all... hmm...ade ape dengan taOn baru?? taOn baru yang xmemberi ape2 makne dalam kehidupan ku...permulaan taOn baru yang amat menyedihkan aty aku.. taOn ni aku xde azam... azam da berkecai..bile myb akan meninggalkan aku.. Ya Allah.. aku cinta dea,aku syg dea... Jgn la Engkau mengambilnya dari ku.. :'(
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK