I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Thursday, January 6, 2011

Tanggapan aku benar!! :'(

Ya ALLAH..ape yang aku syak selame ni benar2 terjadi.. even dea xberitahu aku,tp firasat dan naluri aku kuat katekan dea kene BRAIN CANCER.. Ya Allah...Kau kuatkanlah semangat dea untuk bertahan hidup dan melawan sakitnya dan janganlah Engkau biarkan dea berputus asa...aku tetap akan bersamanya,menemaninya setiap mase.. kenape semua ini harus berlaku pada diriku?? Ya ALLAH sungguh besar dugaan yang Engkau berikan pada kami. :'(
berikanlah kami kesempatan untuk saling menjaga Ya ALLAH dan berikanlah aku peluang untuk menjaga dea selagi hayatnya dan hayatku masih ada :'( aku mohon Ya ALLAH
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK