I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Thursday, January 6, 2011

mesej dea :'(

5/1/2011
23:44 pm

>>mane ley jnji nnt b akan mti jgk b kn tgglkn cyg jgk cyg kne time 2 sume cyg b bkn nk wt cyg sdey tp cyg cbe la phm dr skg bf cyg ni bepnykt cyg

>>diam lg mrh la ni kn? xpelh cyg,mrh la majik la puas2 b xambk ati lnsg..tp ape yg b ckp td kn sumenye btl2 b ade brain cancer yunk,b sje xnk gtau cyg tkt cyg isau psl b xnk cyg sdey tp ase da smpi mse b gtau sumenye kt cyg mfkn b tau.. b pn da xlme kt cni b mtk sgt tlh hargai b,b xtau la npe ngn b 2 3 arinicm sume wt xtau  je kt b.. cyg b sygkn cyg b xsngup ilg cyg,andai ni mlm terakhir b cyg tlg mfkn b ye b mtk ampundr ujung rmbt smpi ujg kaki.. gd nite i love u cyg


** Ya ALLAH.. apakah aku bersalah? andai aku salah ampunkan aku YA ALLAH.. aku terlalu menyayangi dirinya.. aku langsung tak berniat untuk lukakan ati dea.. aku ingin dea sembuh seperti sedia kale,aku nak dea jadi ameerul yang aku kenal dulu..yang sentiasa ceria.. Ya allah kembalikanlah ameerul yang aku kenali dulu.. kembalikanlah suamiku yang dulu... :'(
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK