I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Tuesday, January 18, 2011

DASAR PENIPU..akhirnya ketahuan juga!!

b bgtahu yang ptg semalam dea jupe ex dea dkat puchong.. kebetulan b pegi hospital.. tapi ape yang paling mengejutkan aku b cakap dea pregnant.. OMG!!! aty nie rase xsedap... takot kalo..... arghhh bodohh...aku tanye lg da berapa bulan.. b cakap 5 bulan... OH SHITT!!! tp aku lega krn xmungkin anak tu anak b dan b sendiri xpernah sentuh dea..lagi pulak xlogik kalo kahwin bulan 10..cerai bulan 11..tp kandungan da 5 bulan?? wOw amazingg...dasar perempuan xtaO malu... tp yang aku kesalkan abah b sendiri sanggup bohong dan aniayai b sendiri... Kenape?? dea tahu perempuan sialan tu pregnant n pakse b kawen dengan perempuan tu!! aku cuma fikir satu... mungkin abah buat semua ni ade udang di sebalik batu.. mesti ade tujuan dea.. lebih2 lg perempuan tu kaye,anak VIP.. anak tunggal lak tu... mesti ade perjanjian antara abah dan keluarga perempuan tu !! damn!!

p/s: jangan selalu aniayai orang... kerana Tuhan ade, DIA xkan biarkan umatNya dianiayai org.. kate pepatah,sepandai2 tupai melompat akhirnya ke tanah jua kan???
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK