I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Sunday, January 2, 2011

Ya ALLAH !!

kenape semua ni harus berlaku dalam kehidupanku? kenape?? apakah aku xlayak untuk bahagia seperti org len?? YA ALLAH.. kenape harus aku??  kenape ENGKAU berikan aku penderitaan setelah Engkau berikan aku kebahagiaan?? :'( aku terlalu menyayanginya... angan2 ku untuk bertunang dengannye pada tahun ini xkesampaian...  aku terlalu mencintai nya... dan terlalu merindui dirinya.. hanya dea dalam hati ini... :'( YA ALLAH jgn biarkan aku menangis lagi... aku sudah tidak sanggup... kalau ini dea mahukan,aku akan lepaskan even pedih sgt.. cume aku mohon sembuhkanlah dea.. panjangkan lah umurnya.. aku tidak sanggup dea pergi dulu sebelum aku... :'( ya allah aku mohon......
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK