I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Thursday, February 17, 2011

♥.♥.♥ curhat lagi ♥.♥.♥


ishh ase da lame sangat aku xwrite kat blOg nie..sian lakk..hehe..sOry lately nie kemalasan melanda diriku.. ntahh..maybe banyak yg aku kene fikir sampai mengabaikan blOg nie... didO (myDiary) aku pOn da lame aku biarkan.. didO!! nt aku curhat ngan kO ye.. ;) ..ermm ape lagi aku nak tulis ye..td banyak sgt idea skang da blurr.. haa...

Life: aku skang ni terlalu bermakna dengan myJantOng dcc yang selalu mengambil berat n menyayangi aku.. terase sangat dihargai.. Tengku Amirul Fahmi shaye  ♥ ♥  awak sgt2... terima kasih sayang.. :)

Health: byk nyew penyakit iskk :'( aku kene Operate?? Ya Allah.. selamatkanlah aku dalam pembedahan tu nanti.. :'(
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK