I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Tuesday, February 22, 2011

kenape b?

Ya Allah,dea meragui kesetiaan aku padanya.. dea xpercayakan aku... sedih sgt aku rase.. Demi ALLAH dan demi RASULULLAH,sepanjang aku kapel ngan dea xpernah pOn aku msj ngan mane2 lelaki melaenkan ade hal yang penting buat aku.. sampai kan aku di cOp sOmbOng Oleh kwn2... :'( b.. cyg da janjikan dengan b..cyg xkan pernah menduakan cinta b.. hanye b dalam aty cyg kini dan utk selamenye.. sampai cyg tutup mate b... Cyg xpaksa b percayakan cyg..tp cinta cyg hanye utk Tengku Amirul Fahmi... selamanya cyg mencintai kamOo sayang.... i really need u... i miss u so much.. :'(
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK