I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Monday, February 28, 2011

tangisanku...

b.. kenape b cakap mcm tu? kenape suruh cyg prOmise mcm tu? kenape b da xsyg cyg ke? YA ALLAH... sesungguhnya aku xtahu ape akan jadi jika aku kehilangan dea... :'(
tgh happy mesej ngan dea tibe2 dea saket kepale.. aku da suruh dea rehat tp dea msj n suh aku prOmise... aku xmampu... xmampu tunaikan prOmise dea tu

antara mesej aku dan myJantOng...

28 feb 2011

01.01 a.m
>>cyg.. lau b xde ag kn ape cyg nk wt ek.. jwb tau cyg
<<cyg xnk jwb..plz..jgn tanye lg sOalan 2.. laO b tanye jgk..stOp msj cyg k.. cz cyg xmampu hdup tanpa b...

01.09 a.m
>>tp cyg kne jnji ngn b ye.lau 1 ari nnt cyg dpt brite b da xde lg..cyg tlg jgn wt papw k cm cygsalu wt 3 b just plukn doa dr cyg je..2 pn da wt b bhgia sgt kt sane nt..cyg jnji ye pls cyg b nk dga skg
<<jgn ckp ape2 ngan cyg ok....cukup la b..

01.22 a.m
>>cyg nape diam

01.25 a.m
>>cyg b cme nk past kn cyg xde ape lau b da xde nt
<<xpyh nk pastikn... yg pasti cyg yg mgkin pegi dlu dr b..2 je.. salam

01.29 a.m
>> cyg.. npe jgn mcm ni pls..cyg ckp sygkn b tp npe cyg xbole jnji ngn b.. cyg pls b merayu sgt2 cyg
<<mmg cyg sygkn b..tp b xpnh cygkn cyg kn..kalO b sygkn cyg,b xkn wat cyg menangis lg mlm nie.. tlg la b..cyg saket sgt..

01.39 a.m
>>sbb b trlalu sygkn cyg la b nk pastkn xde ape2 yg kn brlaku pd cyg nnt.. b xnk syg luke ckt pn sbb b..cyg b nk dga jnji cyg  ngn b je b xmtk yg laen pn cyg..pls cyg
<<cyg xnk jnji ape2 pn b.. sbb cyg xpasti same ade blh tunaikan jnji cyg atau x..sbb cyg xmampu.. cyg pOn xtaO adkh cyg msh idup Or x time 2..

01.44 a.m
>>ok xpelh cyg
<<k

01.50 a.m
>> k je da xsudi ckp ape2 ag ke.. tp xpelh b xkesa b tau cyg nga mrh b kn.. mfkn b ye cyg ape2 yg b ckp td menyinggung ati cyg b xde niat pn.. k la tke cre cyg i love u so much.. ingt cyg ati b tuk cyg xkn brubh
<<dada cyg sesak..kpale cyg da pening..hanya airmata je trus kluar.. nOthng tO say..

Ya allah... kenape Engkau berikan aku bahagia kalO ini hanye sementara?? aku mOhOn... diberi kesempatan utk aku hidup dengan dengan nye walau pun utk 1 saat.. itu yg cume aku pinta darimu..berikan dea kesempatan untuk terus idup bersama2 dengan ku.. :'(

ya allah.. ape kah aku harus berjanji dengannya??perlukah aku jawab pertanyaannya?? beriknlah aku kekuatan... sesungguhnya terlalu pahit kenyataan yg perlu aku trime..cukup la aku kehilangan sekali dan aku xmahu kehilangan buat kali keduanya...kerana dea tiada duanya buat aku... :'(
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK