I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Saturday, February 26, 2011

♥ mungkin shaye rindOo ngan myJantOng ♥














2 3 ary nie perasaan mari ase x sedap sOkmO..ntah nape penyakit aku nie... teruk ngat rase .. Actually, perasaan aku bimbang ke myJantOng jer..Ye a..dea makin kerap sakit skang nie... baru nie dea masuk hOsp pOn xgtaO..Aku tahu dea xnak buat aku risau..tp slagi dea xgtaO lg la wat aku risaO sgt2.. Ya ALLAH.. tOlOng buang jauh2 pikiran aku yg bukan2 nie.. :( mungkin aku terlalu rindOokan dea... YUP.. i admit it... I MISS HIM SO MUCH ... b... aty ini terlalu tulus menyayangi dan menyintaimu syg..cyg janji dengan b..cyg xkan sesekali tggalkan b..aty cyg da pOn b miliki... jge aty cyg baek2 taO ;)






 pic myJantong yg latest punye...
 dea da terlalu kurus skang nie..
 cz dea xlalu nk mkn :( tp sy terAMAT
 sygkan TENGKU AMIRUL FAHMI
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK