I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Friday, May 6, 2011

rupa-rupanya........

salam...isk da agak lame aku xupdate blOg neyh.. bape ary ntah (pelupa....ahaha) .. hmm..nak cter ape ek?
jap2 pkir jap.. ish xde idea lak dah.. xnampak lampu dOwh... :P xde a.. actually,lately nie aku bz sangat2.. ape2 hal yang jadi pada adek2ku (myza,myra n nia) aku pOn xtaO n bile tahu pOn da terlambat.. adek2 (myra,myza n nia) akak mintak maaf Ok.. aku ingat aku sOrang jer yang ader masalah.. tapi mereka lagi banyak masalah daripada aku... adek2 kakak yg tersayang.. akak syg kamu selamanya.. and befOre u fall in lOve with sOmeOne,plz take a nOte k hOney.....

KNOW = urself first
BE = urself
TRUST = urself
LOVE = urself befOre u lOve sOmeOne k :) i lOve u sO much

adek MYRA : dek,menyintai xsemestinya memiliki syg..adek kene ingat tu.. memang ini bukan semua yang
                       kita nak kan syg..tapi adek kene terima. cOme On syg.. this nOt the end Ok.. wake up gurl!! 
                       n fight 4 ur lOve!!

adek MYZA : dek syg.. don't cry Over sOmeOne that wOn't cry Over u syg... dan kak harap lupakan Org 
                      yang da melukakan aty adek semalam dan jangan lupakan Orang2 yang masih menyayangi
                      adek hari nie... jangan nanges lg syg...

adek NIA      : lOve is a chOice u make frOm mOment tO mOment... :)

akak akan selalu ada untuk kOrang... kOrang slalu di aty akak ( ever n 4ever )

Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK