I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Monday, April 11, 2011

♥ ~~sehari bersame adek n kawan2 THALASAEMIA~~ ♥

pagi semalam keluar ngan membe2 yang satu penyakit dengan aku... Dalam hOspital kami digelar VAMPIRE n DRACULA cute.. ahaha.. cute ke?? mybe la kOt cz kami nie kecik2 jew auw... hahaha..kecek tuek kate org ganung... :P mmg enjOy semalam... best siOt... first tujuan kami berkumpul hari tu just nk bincang pasal secret party untuk S/N Zaleha... then lepas abes kami plan la g mkn dulu kat KFC... nie gambar kami ... sile la tgk VAMPIRE yg cute miut nie :P ~~perasaan tOl~~

 ni yana

 ni adek aku


aen n fatin

sedapnye mkn

peace

nyumy nyumi




haa amacam?? Ok x? hehehe.. ape???? pic ramai2 ...ade2.... jap ek...
mencari jap....hehehe





haaa puas aty ker?
hehe....sO lepas da mkn tu ade usul mintak nk pegi karOke..aku On jer..
xkisah pun .. nk kOke atas dekat giant tp full.. then kitorang wat keputusan g Mydin..
kami tempah bilik VIP..hari tu mmg puas aty la... hanya Aku,Saha n Kak ilah yang menyanyi... 
yang len cuma tgk jer....
aper?? nk tgk gambar kat tempat kOke jugak?
Ok la laO nk tg sgt aku tunjukkan ek...
tapi gamba agak gelap sket...








haaaa.... da tgk kan... :P cukup la stakat nie yer... videO ader tp xkan nk uplOad..aku nie pemalu..




hahaha jangan gelakkk taO biase la...
untuk lepaskan tensiOn kami sebagai pesakit
sekali skala mesti kepala maO layan jgk.... kan..kn..kn...?
sekian jer..aku nk cakap la..aku heppy sgt ngan kOrang :D









Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK