I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Tuesday, March 22, 2011

♥ meRINDU ♥

salam... blOg blOg n blOg... lamenye ase xupdate blOg nie...bukan malas tp tenet slOw melOw..
 (ececeh saje cOverline walhal yg sebenOrnye aku malas.. :P ) ahaha...
sepanjang aku abaikan blOg nie,
banyak tul perkara yang berlaku di sekeliling aku... tp ape yang penting...
aku rindOo pada myJantOng,
aku rindOo myAdeq kembOo (myza n myra),
aku rindOo pada semua...n yang terpenting....
aku merindOoi arwah adeqku NURUL KARMILA... :'(
( al-fatihah...sesungguhnya ALLAH lebeyh menyayangi adeq... )
adeq... kakak miss u sO mush sayang....
apakah rindOo aku pada mereka akan terbalas... :'D
INSYAALLAH

Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK