I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Wednesday, March 23, 2011

Dugaan :')

dugaan datang lagy YA ALLAH... aku tahu tiada manusia yg perfect dalam dunia nie dan aku juga tahu tiada manusia dalam dunia nie yg tiada masalah... cume yg bezanya masalah yang berlainan... hmm.. Aku akui sejak akhir2 nie aku agak tertekan dengan masalah yg aku alami... banyak benda yg aku kene fikirkan....perkara pertama yang aku fikir adalah kesihatan myJantOng... dea saket lg.. YA ALLAH... kau lindungilah dea...Dea beritahu aku yg dOc cakap cancer dea ade kembali..Ya Tuhanku hanya KAU maha mengetahui segala isi hatyku ini... :'( saat dea beritahu bagai nk gugur jantung aku nie.. aku mOhOn diberikan kesempatan untuk menjaga dan merawatnya...YA ALLAH...aku sayangkan dea... hmm perkara kedua baru aku fikirkan pasal kesihatan ku... bulan 3 da nk abes... perasaan aku semakin gementar..aku kene buat keputusan samaada aku di Operate or tak.. dOc ckp ia berisikO tp kalO xOperate pOn lg berisikO... YA ALLAH..apa yang harus ku buat... :'( perkara ketiga aku ada masalah dengan kewangan... kewangan aku lOm stabil lg... nk belanja pOn susa skang nie.. kadang terpaksa berjimat.. nk mintak duet kat mak ayah?? mmg bukan jenis aku mcm tu.. apatah lg nk berhutang dgn membe2...akan ku jauhi cz aku xnak terbeban dengan masalah lg... aku bukan jenis yang suke menyusahkan Org tua n kwn2 aku...sekarang aku hanya menunggu baki gaji aku yang maseh tertunggak... bile la aku dapat duet tu ? :'( i need MONEY....YA ALLAH berikanlah aku kekuatan untuk terus bertahan demi Orang2 yg aku sayang.. RINGAN kan la beban masalahku ini dan bukakn lah aty xbOSS aku tuk beri duet gaji aku yg tertunggak ;) AMIN....
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK