I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Tuesday, August 16, 2011

♥ happy birthday Mahirah aka ME ♥

Hari ini hari lahir aku. Sudah 23 tahun aku hidup di dunia ini. Serasa sudah lama, terkadang baru jer rasenya aku sambut besday. Entahlah.. sukar  aku gambarkan perasaan ini sekarang nie..da selama dua taOn gak aku xsambut ngan arwah adek...Tapi aku terasa sangat teruja menunggu tiba tarikh ini.. hehehe.. menunggu ucapan dr yang tersayang :D..
ya ALLAH aku bersyukur sgt kerana masih diberi peluang sehingga umurku kini... aku mOhOn...semOga aku masih blh menyambutnya di taOn depan..AMIN...Aku tersangat happy mendapat ucapan melalui SMS, Facebook dari kawan2. Syukran jazilla ya akhi/ukhti.. Jazakallah khairan khatira :D wahhh dah pandai bace arab da... hehe...baru blajar... :P thanks all Aku tidak tahu untuk berkata apa lagi........................................................................................ SYUKUR dan SYUKUR dan SYUKUR padaMU Ya ILAHI yang telah menentukan segalanya untukku. Aku redha! Aku bersyukur! Aku gembira!


salamdariku : almahirah fi nabilla (ibbynordin/norrahyunabilla) 
Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK