I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Wednesday, July 13, 2011

♥ ALHAMDULILLAH... KEBAHAGIAAN yg DICARI TIBA JUA ♥

12hb 7 tepat 12.25 a.m... Ya ALLAH... airmata ku menitis lagi..aku menangis kerana BAHAGIA..aku terlalu bahagia malam nie..ape yang aku impikan dan menjadi harapan aku telah sekian lame semakin tercapai.. terima kasih ya ALLAH.. myJantOng melamar aku.. aku igt dea men2 tetapi dea bersungguh benar..InsyaALLAH kalO xde aral kami akan berkahwin ujung taOn nt.. tp kami harus bincang dgn family dahulu..tentang Family dea aku xsure abah dea leh trime aku... pasal family aku lak.. aku xtahu nk bgtahu mcm mane... Aku takOt dOrang bakal gelakkan aku..WHAT SHOULD I DO?? aku butu.. xtaO nk bgtahu mcm mane.. YA ALLAH..bantu lah aku.. berikan kekuatan pada ku utk berbicare dgn abah ngan mama...mudah2an semua berJALAN DENGAN LANCAR.. AMIN



Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK