I made this widget at MyFlashFetish.com.

♥ ♥ ♥ myHeart ♥ ♥ ♥

♥ ~~MyBesday~~ ♥

♥ ~~Happy Family~~ ♥

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Cinta,adalah caraku bercerita tentang dirimu, Caraku menatap kepergianmu dan caraku tersenyum, Saat ku menatap indah wajahmu...Tengku Amirul Fahmi...

Monday, June 13, 2011

betul ke??? im shOck!!

Salam.. ary neyh ary yang sedeyh buat aku n keluarga HBS (hidup berkaseh sayang).. Along telah tinggalkan kami semua pada pukul 3ptg td di hOspital ampang.. sumpah sedeyh dan terase sangat kehilangan dea.. arwah alOng terlalu baek.. selalu buat aku ketawa dengan kOmen2 dea.. aku terlalu sygkan dea.. tapi yang paling sedeyh adalah mama (ayda awalludin).. mama terkilan dan ralat.. Ya allah..tempatkanlah alOng dikalangan Org yang beriman.. semOga rOh arwah dicucuri rahmat.. kini tiada lagi panggilan myadek hurin.. juz dea sOrg yang pggil aku mcm tu.. sumpah rindukan alOng.. hurin xkan pernah lupakan alOng.. tenanglah alOng disana..amin.. disini akan aku kOngsi pic arwah utk tatapan kOrunk..



AL-FATIHAH buat MOHD APIZ BIN ARSAT a.k.a ALONG / PRINCE SKYS
ibby rindOo alOng :'(

Thanks yer awk..sudi bace blOg cOmOt neyh ;)

0 comments:

Post a Comment

Hue Rayn Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK